Kisah Ibu Sakit Badan dan Akibatnya

Shidah termenung jauh di sofa ofis. Dan kawan sepejabat, Nina memerhatikannya. Macam ada sesuatu tak kena.

Nina pun mendekati Shidah dan duduk di sebelah.

"Shidah, kenapa ni? Sedih je." Tanya Nina

Shidah senyap seketika. "Sebenarnya aku rasa sedih sikit la hari ni."

Gambar Hiasan

"Kenapa pula?"

"Aku kebelakangan ini sakit-sakit badan la Nina. Nak buat kerja rumah pun rasa macam susah sangat. Nak main dengan anak sembil berbaring pun sakit. Kadang-kadang, dah duduk di lantai nak bangun ambilkan susu anak, atau nak dukung anak, Ya Allah azabnya." Shidah berhenti seketika.

"Yang buat aku sedih ialah, aku nak bermain dengan anak-anak, nak main lari-lari pun susah. Nak buat apa-apa untuk anak pun susah. Kadang-kadang aku terpaksa biarkan anak-anak aku main sendiri-sendiri. "

"Sian ko kan. " Nina pun senyap seketika sambil-sambil menghayati kesusahan Shidah.

Tiba-tiba Nina bersuara, "Apakata Shidah cuba amal makan Ostematris Shaklee. ?" 

"Saya masa mengandung pun rasa sakit-sakit badan, kawan aku syorkan Ostematrix Shaklee untuk kurangkan kesan sakit-sakit badan. Berkesan. "

Maka Shidah pun mendapatkan Ostematrix Shaklee. Setelah sebulan pengambilan, terasa berkurangan rasa sakit-sakit badan. Bukan itu sahaja, pagi membuang air lebih lancar.



** Kisah di atas adalah kisah senario, yang penulis tuliskan untuk pemahaman bahawa sakit-sakit badan boleh menjejaskan aktiviti harian dan juga aktiviti bersama keluarga. Dan berdasarkan pengalaman penulis sendiri yang menghadapi sakit belakang yang agak lama, sehingga mengganggu masa bersama anak-anak.

Ingin mendapatkan Ostematrix Shaklee?

Senang sahaja, pilih cara 1 atau 2

1. Klik Link Ini Ostematrix Shaklee Online Shop

2.  Boleh  tinggalkan mesej  - www.wasap.my/60168749195  



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended o diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia.

Nak beli Produk Shaklee?
Nak Jadi Ahli Shaklee?
Nak buat side-income dengan Shaklee?

Whatsapp ke 016-874 9195




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Maklumat Umum : Waktu Operasi

TERKINI : Sarang Burung Walet Untuk Dijual.

Eh Eh... Orang Kampung saya laa